Producenci
Realizacja zamówienia

1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
2. Zamówiony towar dostarczany jest w sposób wybrany przez Kupującego.
3. Zamówienia są realizowane w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godz. 10.00 do 18.00 i sobotę od godz. 10.00 do 14.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4. W przypadku zamówień złożonych przez osoby niebędące Konsumentami, jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że zamówiony produkt nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy jest uprawniony do odstąpienia od umowy.
5. Z chwilą wydania towaru na Kupującego przechodzą korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo jej przypadkowej utraty lub uszkodzenia. W przypadku Przedsiębiorcy za wydanie towaru uważa się powierzenie go przez Sprzedawcę przewoźnikowi lub spedytorowi. W przypadku Konsumenta za wydanie towaru uważa się jego odebranie od przewoźnika lub spedytora przez Klienta.
6. Sklep dopuszcza zrealizowanie przesyłek poprzez przesyłkę kurierską oraz transportem własnym.
7. Wysyłka towaru w przypadku płatności przelewem następuje po zaksięgowaniu kwoty na koncie lub równoważnie po wysłaniu potwierdzenia dokonania zapłaty. W sytuacji wyboru opcji „za pobraniem” płatność następuje przy odbiorze towaru.
8. Zaleca się, aby Konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Konsument skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedawcą telefonicznie: 539 790 590 bądź na adres e-mail: biuro@senland.pl
9. Kupujący który nie jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, etc.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie: 539 790 590 bądź na adres e-mail: biuro@senland.pl
10. Wysyłka towaru następuje w terminie do 14 dni roboczych, licząc od daty złożenia zamówienia. W przypadku towarów niestandardowych lub mało popularnych, czas ten może zostać wydłużony do 60 dni, o czym Klient jest informowany przy potwierdzeniu zamówienia drogą e-mail.

Nowości
Materac ALOE therapy
Materac ALOE therapy
1 641,00 zł
szt.
Stelaż POWER Night M
Stelaż POWER Night M
1 439,00 zł
szt.
Materac GELTEX QUANTUM SUM
Materac GELTEX QUANTUM SUM
1 349,00 zł 999,00 zł
szt.
Promocje
Materac GRAN SONNO FRESH WASH 2.0
Materac GRAN SONNO FRESH WASH 2.0
3 140,00 zł 2 512,00 zł
szt.
Poduszka MILLENIUM CLASSIC
Poduszka MILLENIUM CLASSIC
279,00 zł 223,00 zł
szt.
Poduszka IMPRESSION SOFT
Poduszka IMPRESSION SOFT
369,00 zł 295,00 zł
szt.
Poduszka IMPRESSION
Poduszka IMPRESSION
269,00 zł 215,00 zł
szt.
Poduszka SUPERIOR
Poduszka SUPERIOR
219,00 zł 175,00 zł
szt.
Materac SULTAN PLUS
Materac SULTAN PLUS
1 256,00 zł 1 005,00 zł
szt.
Materac LUNAR PLUS
Materac LUNAR PLUS
1 133,00 zł 906,00 zł
szt.
Materac ILLUSION
Materac ILLUSION
1 323,00 zł 1 058,00 zł
szt.
Materac MILLENIUM
Materac MILLENIUM
1 808,00 zł 1 446,00 zł
szt.
Poduszka SUPERIOR SOFT
Poduszka SUPERIOR SOFT
319,00 zł 255,00 zł
szt.
Materac EXCLUSIVE
Materac EXCLUSIVE
2 197,00 zł 1 758,00 zł
szt.
Materac OPTI BIO
Materac OPTI BIO
791,00 zł 599,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl