Jak kupować?

Jak kupować?

1. Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży.
2. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
3. Rejestracja i założenia Konta nie jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w Sklepie senland.pl. Kupujący ma możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego bez uprzedniej rejestracji, korzystając z możliwości formularza zamówienia.
4. W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać do „Koszyka” produkt, który zamierza kupić. Dodanie Produktu do „Koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Produkty mogą być dowolnie dodawane lub usuwane z „Koszyka”.
5. „Koszyk” umożliwia Kupującemu zarządzanie zamawianymi produktami oraz przeliczanie wartości zamówienia.
6. Aby sfinalizować zamówienie należy dodać do „Koszyka” wybrane przez siebie produkty. Kolejnym krokiem jest wybranie opcji określających odpowiednio: płatność i sposób dostawy.
7. Kupujący może złożyć zamówienie po zalogowaniu się na swoje Konto lub w przypadku braku konta podając w formularzu dane niezbędne do realizacji przez Sprzedawcę umowy.
8. W celu finalizacji zamówienia klient przekierowany zostanie na stronę, na której należy podać następujące dane: e-mail klienta oraz dane adresowe (osoba prywatna / firma) na które składają się: nazwa firmy, ulica i nr domu, w przypadku firmy numer NIP, kod pocztowy, miasto, kraj.
9. Końcowym etapem jest określenie formy rachunku (paragon lub faktura VAT). Po wypełnieniu koniecznych pól zamówienia należy wybrać przycisk „do potwierdzenia”.
10. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza przed złożeniem zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia.
11. Po złożeniu prawidłowego zamówienia, Kupującemu ukazują się dane nabywcy i dane adresowe, jak również kwota zamówienia i forma jego realizacji. W przypadku akceptacji wszystkich wybranych przez siebie elementów, w celu skutecznego złożenia Zamówienia należy wybrać przycisk „Kupuję i płacę”.
12. Naciśnięcie na przycisk „Kupuję i płacę” oznacza złożenie przez Klienta zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
13. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się potwierdzenie przez Sklep internetowy mailowo złożonego zamówienia.
14. Zamówiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Kupującego. Wysyłka towaru następuje w terminie do 30 dni, licząc od daty złożenia zamówienia. W przypadku towarów niestandardowych lub mało popularnych, czas ten może zostać wydłużony do 60 dni, o czym Klient jest informowany przy potwierdzeniu zamówienia drogą e-mail.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl